Subject: Ed: Vestluse jätkuks
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: "Piret Reiljan" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 09:20:46 +0300

Saatja: Piret Reiljan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 28. mai 2024 16:52
Adressaat: Ott Laius <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Vestluse jätkuks

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere taas, Ott

Küsin vahepeal veel ühe teema kohta, mida meie uurimus puudutab. Nimelt,
üks asi, mida oma uurimuses tähele panime, on viimastel aastatel
suurenenud tingimuslike müügilubade hulk Euroopa ravimiameti poolt (jah,
koroona mõjutas ka seda, kuid pole määrav).
Kas olete ka oma töös viimastel aastatel täheldanud kehvemate
uuringuandmetega ravimite sagedasemat pääsemist Euroopa turule? Millest
see tingitud võib olla? Mida see teie töös tähendab?

Tervitades
Piret